czwartek, 17 maja 2012

Mix

Byłam w trakcie pisania posta o mojej czekoladowej misji, ale niezaznajomiona jeszcze z Bloggerem popełniłam błąd i straciłam całą treść, a że jestem z natury człowiekiem leniwym to tworzyć od nowa teraz mi się nie chce. Dlatego wrzucam kilka inspirujących mnie obrazków i cytatów.

Szczęście-trze­ba tyl­ko wy­ciągnąć ręce... To proste. 



We­soło jest, gdy nie jes­tem sa­ma, gdy mo­je myśli wciąż krążą wokół mało is­totnych spraw, które i tak prze­miną z biegiem cza­su. Kiedy od­biegam od te­raźniej­szości i chcę so­bie wyob­ra­zić, jak będzie wyglądało mo­je życie za rok, dwa, a na­wet dziesięć, wra­cam szyb­ko, za­nim po­myślę, że nic się nie zmieni. 


Pew­na część Ciebie żyje w in­nych ludziach, nie za­pomi­naj o tym ilek­roć zwątpisz w sa­mego siebie. 


"Wystarczy jakiś nieznany korytarz, obce schody, niewłaściwe drzwi. Wystarczy pociąg, który nagle w nocy zatrzyma się na nie tej stacji, opóźniony samolot, nie to lotnisko. Wystarczy przerwa w dostawie prądu, winda miedzy piętrami, a ty w tej windzie, w ciemności.

I nagle nie wiesz gdzie jesteś, nie wiesz, kim jesteś ... Przerwany zostaje rytm twoich godzin, codzienna rutyna. Przewidywalne zamienia się w nieprzewidywalne.

Codzienność to nie tylko błahość, przeciętność, nuda. Codzienność to także bezpieczeństwo, urok zwyczajności, znajoma melodia. Odliczone kroki na ścieżce. ( ... ) Nasze życie - znajome, sprawdzone, bezpieczne ...

Zdajemy się nie zauważać niepowtarzalnego uroku powtarzalności dopóki nie przekonamy się jak łatwo choćby na chwilę albo na całą wieczność, może zostać nam odebrana "


xoxo, Pietrz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz