wtorek, 22 maja 2012

Ritter Sport Weisse Cocos

Ostatnio uznałam, że skoro mam możliwość jedzenia niemieckich słodyczy to coś (poza podziwianiem ich na sklepowych półkach :D) trzeba z tym zrobić. Dlatego też postanowiłam, że przez najbliższe 4,5roku (o ile w międzyczasie nie rzucę studiów:P) wypróbuję wszystkie smaki czekolad Ritter Sport i Lindt. Zaraz po wymyśleniu tego genialnego planu ruszyłam do Kauflandu i 3km spacer uprzyjemniłam sobie rozmyślaniami na temat wyboru tej pierwszej w mojej w kolekcji. Wybór oczywiście był ogromny, ale moje oczy skierowały się w stronę letniej edycji czekolad Ritter Sport i znalazłam mój ideał!


Biała czekolada z wiórkami kokosowymi (9,7%) i chrupkami ryżowymi (5,6%)


Co prawda wielką fanką białej czekolady nie jestem, ale w tym połączeniu wydała mi się idealna! Kokosa kocham nad życie i wszystko, co ma go w składzie, jest dla mnie pyszne. 
Skład: cukier, tłuszcz kakaowy, mleko pełne w proszku, wiórki kokosowe (9%), laktoza (z mleka), ryż (5%), tłuszcz mleczny, emulgator: lecytyna sojowa, sól, ekstrakt słodu jęczmiennego, aromat naturalny




Cena: 0,85 euro
Wartości odżywcze na 100g:
Wartość kaloryczna: 2317kJ/553kcal
Białko: 6g
Węglowodany: 56g
w tym cukier: 50,6g
Tłuszcz: 34g
 Tradycyjnie, jak każda 100g czekolada Ritter Sport, 4 rządki po 4 kostki (na zdjęciu już niestety z ubytkiem..:D)

Otwierając opakowanie poczułam od razu intensywny zapach kokosa. Moim zdaniem aromat nie jest chemiczny, a bardzo przyjemny dla nosa. Spód czekolady nie jest gładki, widać, że dodatków jest całkiem sporo:

Po skosztowaniu pierwszej kostki byłam zachwycona! Cudowny posmak kokosa, chrupiące kulki ryżowe i to całkiem sporo. Jednak po drugiej kostce byłam już maksymalnie zasłodzona. Biała czekolada dobra jakościowo, jednak jak dla mnie zdecydowanie za słodka. W małej ilości polecam ją wszystkim, jednak zjedzenie jej całej byłoby nie lada wyzwaniem, nawet dla wielkich czekoladoholików :D 


Ocena: 8/10 - duży minus za to, że szybko można się przesłodzić, jednak duża ilość kokosa i ogółem bogate wnętrze jakoś mi to rekompensują i mimo wszystko czekolada bardzo mi smakuje

xoxo, Pietrz






1 komentarz:

  1. jejku, jest przepyszna!!:)
    Polecam wszystkim!
    a tobie polecam rittera sport z włoskimi wafelkami....mhhh,pychota!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń