sobota, 30 czerwca 2012

Ritter Sport Edel-Nuss Mix

Tak, wiem, jestem już nudna z tymi czekoladami Ritter Sport:) Ale skoro założyłam sobie, że wypróbuję wszystkie smaki to jeszcze długa droga przed nami. Chociaż wielką fanką czekolad z orzechami nigdy nie byłam (a same orzechy wprost ubóstwiam) to tym razem zdecydowałam się na orzechowy mix wydany z okazji 100lecia marki. Jest to limitowany smak, nie mam pojęcia, kiedy zniknie ze sprzedaży, więc wolałam nie ryzykować, że więcej go nie ujrzę.

Czekolada mleczna z dodatkiem orzechów makadamia, nerkowców i migdałów


Skład: cukier, tłuszcz roślinny, tłuszcz kakaowy, miazga kakaowa, migdały (7%),  nerkowce (6%), orzechy makadamia (5%), masa orzechowa, emulgator: lecytyna sojowa
Cena: 0,85 euro 
Wartości odżywcze na 100g:
Wartość kaloryczna: 2341kJ/559kcal

Białko:  9,3g
Węglowodany: 47g
w tym cukier: 45g

Tłuszcz: 37g



Pierwszy raz do zdjęcia załapała się cała tabliczka, więc muszę to udokumentować:D 



 Po otworzeniu zamiast skosztować choć jedną kosteczkę, wolałam najpierw dokładnie obejrzeć całą tabliczkę i byłam w szoku widząc jej spód! Czekolada cała jest naszpikowana orzechami, 18% to nawet nie 1/5, a patrząc na zdjęcie widać jak licznie one występują. Sama czekolada jest przyjemnie słodka i rozpływa się w ustach, ale nie od razu. Tak liczny dodatek bakalii powoduje, że jest ona o wiele twardsza niż zwykła z nadzieniem. Przyznam szczerze, że o dziwo mi to odpowiadało, bo fajnie było trzymać ją w ustach i czekać aż się rozpuści, a dopiero potem chrupać kawałki orzechów:) A zjedzona w owsiance to dopiero rarytas, mmmm... (na samą myśl mam ochotę rzucić się do kuchni i przygotować zwykłą owsiankę dodając przynajmniej pasek tej czekolady <3) 





Ocena: 8/10 - maksa nie będzie, bo jak już mówiłam czekolady z orzechami nie należą do moich ulubionych, ale ta i tak plasuje się na mojej liście bardzo wysoko. W przeciwieństwie do zwykłych czekolad  z orzechami nie zawiera laskowych, a moje ulubione nerkowce (wcześniej nie spotkałam się z żadną z dodatkiem nerkowców, widzieliście gdzieś taką?). Fanom orzechów polecam z czystym sumieniem :)

 xoxo, Pietrz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz