piątek, 15 czerwca 2012

Ritter Sport Waldbeer Joghurt

Dzisiaj ostatnia czekolada z letniej serii Ritter Sport - Waldbeer Joghurt

Czekolada mleczna z nadzieniem (43%) z odtłuszczonego jogurtu, chrupkami ryżowymi (1,2%) z owoców leśnych (0,4%)


Skład: cukier, tłuszcz roślinny, tłuszcz kakaowy, glukoza, miazga kakaowa, mleko pełne w proszku, laktoza (z mleka), jogurt w proszku z odtłuszczonego mleka (3,3%), śmietanka w proszku (3,3%), mleko odtłuszczone w proszku, tłuszcz mleczny, ryż, maltodekstryna, emulgator: lecytyna sojowa, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, jagody, aromat naturalny, jeżyny, maliny, truskawki, sok z jeżyn, sok z czarnej porzeczki, sól, skrobia modyfikowana, substancja zagęszczająca: alginian sodu, ekstrakt słodu jęczmiennego
Cena: 0,85 euro (w Lidlu była po 3,99zł)
Wartości odżywcze na 100g:
Wartość kaloryczna: 2368kJ/568kcal
Białko: 6,4g
Węglowodany: 52,8g
w tym cukier: 52,4g
Tłuszcz: 35,8g
           

Ze wszystkich 3 smaków ta najmniej podoba mi się pod względem składu, jest on zadziwiająco długi, co raczej nie świadczy o czekoladzie najlepiej. Jednak smak wiele wynagradza:) 


Czekolada mleczna jak zwykle w Ritter Sport bardzo dobrej jakości, słodka, ale nie muląca. Wnętrze barwy lekko różowej, czasami trafia się na ciemniejszy element, zapewne fragmencik któregoś z owoców:) Na zdjęciu widać też chrupka ryżowego - jest ich nawet całkiem sporo i bardzo przyjemnie chrupią podczas konsumpcji.





Zapach jest cudowny. Najpierw zapachniało mi jeżyną, później dołączyła malina i te dwa zapachy wyczuwałam najbardziej, truskawka czy jagody aż tak się nie przebijały. Nadzienie jogurtowe odpowiednio słodkie dzięki dodatkowi owoców.









Ocena: 7,5/10 - ten smak u mnie plasuje się pośrodku, jest gorsza niż kokosowa (zresztą kokosa ciężko u mnie przebić), ale lepsza niż wiśniowa. Zapach jak dla mnie rewelacyjny i zdecydowanie rozbudza apetyt:) 

xoxo, Pietrz

1 komentarz:

  1. No proszę, a ja dziś zakupiłam w LIDLU czekoladę Ritter Sport Fine Extra Dark Chocolate, gdyż zachwycił mnie jego skład. Jeszcze nie spałaszowałam :) ALe miałam okazję spróbować Ritter'a mlecznego (całkiem, całkiem, choć wolę Wedlowską - mleczną) no i tę z herbatnikiem w środku, bo spodziewałam się czegoś w stylu 3Bit. (niestety nie dorównuje 3Bitowi, ale to pewno dlatego, że nie ma warstwy mlecznej tylko czekolada + herbatnik, ale smak zadowalający) A tutaj mamy chrupki ryżowe i owoce leśne.. Nie przepadam za nadziewanymi czekoladami, w ogóle nie jestem miłośniczką czekolad, ale urzekają mnie letnie opakowania tych czekolad i chyba się skuszę i spróbuję, bo wiem, że jest jeszcze inny smak z nowej serii.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń