sobota, 9 marca 2013

~252 + tag

Zima pełną parą, do szczęścia wystarczyłby mi tylko kubek gorącej herbaty, pomarańcze i ciasto marchewkowe. 

Gofry kakaowe z serkiem wiejskim, pomarańczą, kiwi i gorzką czekoladą

Zima, a dzisiaj jeszcze większa...




Od Sandry:
1.      Ulubiony serial? Ciężko o jeden. Z polskich klasyką zostanie dla mnie Magda M. obejrzana przeze mnie w całości chyba z 5 razy, a z amerykańskich to obecnie How I Met Your Mother i Pretty Little Liars
2.      Najszybszy pomysł na poprawę humoru to… czekolada!
3.      Najbardziej wkurza mnie…dwulicowość i fałszywość ludzka 
4.      Najbardziej niewygodne pytanie dla mnie to…w tym momencie nic mi nie przychodzi do głowy
5.      Największy komplement, jaki usłyszałam…nie mam głowy do takich rzeczy:D
6.      Mój smak dzieciństwa to…zacierki na mleku, placek po węgiersku, kluski kładzione 
7.      Czy masz osobę, którą możesz nazwać swoją bratnią duszą? Tak:)
8.      W weekend zawsze robię…ciasto!
9.      Śniadanie na słodko czy wytrawnie? Zdecydowanie na słodko, to chyba widać
10.  Wiosną zawsze czekam na…pierwszy bukiet tulipanów
11.  Uspokaja mnie…rozmowa z przyjaciółką

Pytania od Emilie:
1. Zazwyczaj wolisz samotność czy towarzystwo? Raczej towarzystwo, chociaż samotność też lubię:)
2. Wolisz spędzać czas w domu - z rodziną czy poza domem - ze znajomymi? Nie rozgraniczam tego w ten sposób, bo w domu i tak jestem bardzo rzadko
3. Czy znajomi, rodzina wiedzą o Twoim blogu? Wiedzą:p
4. Jakie masz zainteresowania, hobby, pasje? Nie będę oryginalna, bo przede wszystkim gotowanie i pieczenie, poza tym bieganie, które chwilowo odeszło w zapomnienie
5. Masz jakieś zwierzęta? Tak, pieska
6. Kierujesz/inspirujesz się obecnymi trendami czy raczej masz własny styl i obecna moda Cię nie interesuje? Kiedyś patrzyłam na trendy, teraz mam swój własny styl i noszę to, co mi się podoba niezależnie od tego, czy jest akurat na topie
7. Rzecz, którą mogłabyś dodawać do każdego (albo prawie każdego) dania to? Serek wiejski hahah:D 
8. Wolisz kawę czy herbatę? Herbatę!
9. Jak kawa to tradycyjna czarna, z mlekiem czy różne kombinacje np z lodami, bitą śmietaną, czekoladą itp ? Jeśli już po nią sięgam to zawsze czarna, bez mleka i bez cukru 
10. Jesteś od czegoś uzależniona? Od wielu rzeczy:p 
11. Czy jest coś co robisz każdego dnia i nie ma szans byś tego nie zrobiła? Po obudzeniu się pierwsze kroki kieruję do kuchni, parzę wodę i piję ją z sokiem z cytryny zajadają czerwonym grejpfrutem, dzięki temu jestem zdrowa jak ryba:D

Pytania od whiness i agateq
  1. Trzy powody dla których warto według Ciebie pokochać zimę, to…święta, śnieg, ferie!
  2. Trzy słodkości, z którymi pojechałabyś na bezludną wyspę…tylko trzy?:( dżem malinowy, sernik i gorzka czekolada
  3. Jaką potrawę ostatnio „udało” Ci się popsuć? ;) Hmm nie pamiętam, bo nawet jak popsuję, to jem:D
  4. Lubisz planować, czy wolisz żyć z dnia na dzień? Pół na pół:)
  5. Kulinarna słabość, to…? Pieczone ziemniaczki i pizza
  6. Jakie zwierzę egzotyczne chciałabyś mieć, gdybyś mogła założyć domowe mini zoo?:) Żadne, chyba umarłabym ze strachu:D 
  7. W jakim mieście na świecie chciałabyś zamieszkać, gdyby nie było Polski? Paryż
  8. Stukot kół pociągu czy gładki asfalt autostrady? Stukot kół pociągu 
  9. Czy jest jakaś dyscyplina sportowa, której jesteś fanką? Siatkówka
  10.  Słuchasz jakiegoś radia? Jakiego? Nie słucham 
  11.  Do jakiego programu telewizyjnego chciałabyś zostać zaproszona jako gość? Pełna dowolność! Rozmowy w toku hahah
Pytania od maiale:
1. Kubek czy filiżanka? Kubek
2. Film godny polecenia/Twój ulubiony film? Z sentymentu - Billy Elliot
3.Jeśli miałabyś okazję zjeść pyszną kolację z osobą która ci imponuje/ jest dla ciebie inspiracją (żyjącą lub nie) kto by to był? Audrey Hepburn
4. Ulubiona czekolada? Studentska!
5. Bez czego nie obejdziesz się w kuchni? Bez cynamonu i pieprzu! Jestem uzależniona od tych dwóch przypraw
6.  Twoje popisowe danie? Chili Con Carne 
7.Godny polecenia/ulubiony blog NIE kulinarny? http://adamantwanderer.blogspot.com/
8. Jakie polecasz ciekawe miejsce, które można zobaczyć w Twoim mieście? Zalew na moim osiedlu, co prawda to zwykły zbiornik, ale każdą porą roku jest tam pięknie
9. Czy jest książka która coś zmieniła w Twoim życiu/sposobie myślenia? Jeśli tak, to jaka? Hmm, chyba nie ma
10. Jaką piosenkę polecasz na pozytywny początek dnia? BEP - I gotta feeling, to pierwsze co mi przyszło na myśl:p
11. Co studiujesz/chcesz studiować? Prawo polskie i niemieckie

Do udziału w zabawie zapraszam każdego, kto ma na to ochotę:)


24 komentarze:

  1. A już taka piękna wiosna się zapowiadała a tu dokitował śnieg :/

    A gofry pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. taka zima u Ciebie:o
    pyszniutkie gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, ile tagów :D
    Też lubię How I Met Your Mother ^^
    Zawsze chciałam pić codziennie rano wodę z cytryną, ale po trzech dniach zawsze mi to wypada z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ile śniegu;D u mnie na szczescie na razie go nie ma, ale jutro zapowiadaja;/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też taka zima...
    pyszne gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. BGB... doskonale pamiętam te trzy paskudne literki. To ja już wolę nasz kc, nawet durnowate kpc wolę!^^

    Magdę M. też obejrzałam chyba z 5 razy, ale nie trawię bohaterki ani Pjjjjotra, nie mogę ich słuchać, ich znieść, wydumanych problemów, po prostu grrr! To dlaczego oglądam? Bo lubię polskie seriale, ładne widoki, Świderskiego i Bobrowskiego:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, nie! Zdecydowanie lepszy byłby brak zimy i ciepłe powietrze za oknem :p

    OdpowiedzUsuń
  8. A cóż jest lepszego od BGB?! Życie to chwila strać ją na cywila no dawaaaaaaaaaaj! I w BGB są chyba z 4artykuliki o pszczołach buhehe a w naszym KC jedeeeeen :< mraaaaaaaaaaaau

    OdpowiedzUsuń
  9. na takie gofry to bym wpadła ;)

    O, widzę, że też lubisz siatkówkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mam teraz ochotę na gofry! No nie lubię Cię! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Cynamon i pieprz! Wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę taką gofrownicę!
    U mnie też zimowo :/

    OdpowiedzUsuń
  13. omomom gofry na poranek , idealnie ;D pysznie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale u ciebie napadało.. U mnie chyba aż tak dużo nie jest ;)

    Pyszne śniadanko. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie zima, oby jak najszybciej przeszła w wiosnę. ♥
    Gofery. ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie dziś również gofry ;) pycha!

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądają przepysznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. pycha gofry :D tej zimy mogłoby już nie być ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie Cię 'bliżej' poznać ;) :D
    Cudowne są Twoje gofry, uwielbiam ten kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śniegu u Ciebie dużo! Rzeczywiście zima wróciła pełną parą :D U mnie pada deszcz - jesień! A ja tak bardzo chcę wiosnę <3
    Serduszkowe gofry mnie zawsze zachwycają, chętnie bym takie z Tobą zjadła :) i oglądnęła PLL, też uwielbiam ten serial :D

    OdpowiedzUsuń
  21. gofryyyyy! <3
    i ile śnegu u Ciebie! o.o

    OdpowiedzUsuń